keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Keppistelyä +banneri&ulkoasu muuttuneet !!!

Anteeksi taas kamala postaustauko, mutta kun mulla ei ole oikeastaan yhtään lukijoita, mulla ei ole edes inspiraatiota kirjoittaa. Mutta mä nyt kerron teille vähän miten mulle ja hevosilla on mennyt :) !

Huomasitteko jo muuten uuden bannerin :) ? Musta se on ihan kiva. Muokkasin sen PicMonkeylla.

Eli, mulla on mennyt nyt tosi näpäärästi, mitä nyt vähän liikaa vapareita useilla, ontumista ja ratsastajien tippumisia. Oon nyt enimmäkseen ridaillut Liolla ja Barolla. Oon myös pidellyt tunteja. Ja muuten, jos tunnette mut, multa saa kysellä tunteja, jos haluaa tulla kepparitunnille omalla tai minun hevosella. Korkeimmillaan ollaan hypätty vaan ehkä nyt 80cm, koska ei olla päästy yhtään treenaamaan Kumpumäen Tilalle. Tietysti huomenna saatan ottaa kepparin (tai kaksi) mukaan Kumpumäen Tilalle, koska siellä on talkoot, jossa siivotaan tarhoista paskoja :D ! Jippii ! Lio ja Baro on kulkenut nää viimepäivät kivasti, vaikka Lio ja Baro ovatkin nuoria, niille voi pistää melkein mitä vain tehtäviä esteillä, Liolle ei koulussa, mutta Barolle voi :). Lio on ollut kivempi esteillä, ja Baro koulussa. Ollaan menty hiekkakentällä, koska nurmikenttä menee pilalle jos siinä nyt ratsastaa, kesällä voi sitten ratsastaa, kun siihen on kasvanut ruoho ja se on kuiva :):) Mulla ei varmaan ole nyt mitään uusia kuvia, mutta jos mä laitan tuohon alas muutaman :)

näin laskaudut hevosen selästä. Kuvassa en ole minä, vaan kaverini. EIKÄ TÄÄLÄ OLE NOIN PALJON LUNTA :D !
Talvella otettu kuva :)











♥-Lillukka

1 kommentti: